středa 30. září 2020

vidličky a nože

 V čase prosperity byly na mnohých stanicích metra

instalovány velkoplošné panely, na kterých povětšinou

běžely reklamní spoty pro matení cestující veřejnosti.

Jsem častým uživatelem této formy dopravy, mám to už grátis,

tak kdykoliv jsem byl nucen projít kolem této vymoženosti,

v pravdě jsem trpěl. Dokonce jsem se přistihl, jak si po několikátém

shlédnutí shotu fy Tescoma, nevědomky mumlám "vidličky a nože skákaly po dvoře".


Došly asi peníze a DP pravděpodobně nedostal požadovaný obolos.

Panel byl demontován a k mému úžasu...

Z tubusu metra na mne civí jakési velké USB /?/  a jako bonus 

i pozitivní stopa zanechané panelové činnosti. To vše rámováno

pozůstatkem asi nekomerční krajiny.


Jsem konečně spokojen a vždy rád postojím.






2 komentáře:

  1. Chvála Tvému estetickému cítění :-)

    Konečně město pro fotografující co mají oči jako stvořené :-)

    Sláva bídě, co nás v několika dalších letech čeká...

    OdpovědětVymazat
  2. no Josefe, ta příštích léta asi žádná sláva

    OdpovědětVymazat