sobota 30. ledna 2021

den pod PSA

jak se říká ani psa bys nevyhnal, tak bloumám ulicí, jen malé cíle,

žádná kloudná myšlenka.

Včera jsem po dlouhé době kouknul na Matta Stuarta /najeď myší na mezeru, už taky nefunguje/

jen tak pro inspiraci třeba 😊, někde říkal, že za den vyjede 3 kinofilmy.

To říkal tedy před kovidem.

Žádná kloudná myšlenka šedivá šeď, došli lidi. 

Světlo, obsah, kompozice honí se mi hlavou.

Robert Capa "Nejsou-li vaše fotografie dost dobré, nebyl jste dost blízko" honí se mi hlavou.

Málem jsem zakopl a ucítil lehký úsměv v obličeji. Nic není ztraceno, rychle mačkám spoušť , než se mi z té roušky zapotí hledáček a opět všechno zmizí v té šedivé šedi.

Mám fotografii i v barvě, ale tady ji dám až kdyby bylo hůř.      


                                                                                                                             



1 komentář:

  1. Josefe, také přispěji nápadem :-)

    Nalil jsem si pár šťopiček Moravské slivovice :-)

    Což mě vede i k prohlášení: Zůstaňme s Moravou pospolu. Slovensko nás opustilo a je to znát :-(

    OdpovědětVymazat