sobota 7. září 2019

Dáme foto !



3 komentáře:

  1. Josefe, chybíš nám na DA ty i tvoje fotky. I ostatní co odešli nebo byli smazáni.
    Chápu to, že jste odešli, tenkrát jsem to udělal stejně. Tentokrát mi ale došlo, že demonstrativní odchod není řešení ale blbost. To jim může jedině nahrát do karet. Nějaký protipól musí zůstat.
    Omlouvám se, že ti to tu rozpatlávám. Já vím že víš, ale nedalo mi to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milane,
      vím že práskání dveřmi není řešením nikde, ale zatím to mám tak, že dokud někdo /třeba skupina fundovaných moderátorů/ nevysvětlí Lutonskému, že přiznat chybu, není žádná ostuda, tak zůstanu tam kde jsem. Ono moje cvaky, zvláště budou li podrobeny kritickému oku Fuňona, těžko nahradí vhled a komentáře JJ.

      Vymazat
  2. Pánové po těch všech zkušenostech to řeknu krátce:

    Pokud si pan Ředitel DA vloží na jednu stranu vah trojici Pibil+Funion+Sluník....a na druhou misku vah vloží trojici EMET+JOKR+SYSEL.....budou váhy ukazovat v jeho očích svojí ručičkou přesně na střed. Prostě budou vyváženy.

    No a to je ten zásadní pohled, kterým je řízena DA. A tak to bude i když se za tím půjde třeba přes "mrtvoly a žluté karty a dobrovolné odchody fotografů".

    Ještě dodám takový možný scénář, kdyby se to přestalo rentovat:

    https://www.cncenter.cz/podminky-uzivani

    bod VII/2.

    Tedy to jednou takhle přijdete a ono Vás to přesměruje na stránku, kde se bude diskutovat o elektro koloběžkách a chytrých golfových holích....protože to přijde redakci jako opravdová zábava....

    OdpovědětVymazat