čtvrtek 14. listopadu 2019

"vokno"

takové jsem si vždy přál,

nesplnilo se....
a to bylo pivo
za dvě kačky


12 komentářů:

  1. Jsem si říkal, kde lítáš :-) A ty ses jaksi z výšky podíval do cenové úrovně hluboké minulosti :-)

    Fotka moc pěkná, včera jsem tu četl nějaké vzpomínky Anny Fárové na Sudka a tahle Tvoje fotka mě to připomenula :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Josefe, mám jakýsi, útlum..snad to brzo přejde, asi je to spojeno jen s tou syrovostí dnů, pokusím se aby to bylo inspirativní, tedy ta syrovost...

      Vymazat
  2. utlum?
    na fb davas jednu lepsi nez druhou!
    Tuhle jsem uz videl na fb taky, je vyborna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudy, je to jen takové šolichání, možná tomu chybí ta syrovost. Z lenosti mám stále nasazených 60mm, budu muset sebrat odvahu nasadit zase 16mm :DDD

      Vymazat
    2. tedy myslím, že dobré street musí vzniknout duelem mezi fotografem a ulicí a to v těsném kontaktu

      Vymazat
    3. rozumim,....60mm slysim po prvni,....

      Vymazat
  3. 16mm na FN 35mm je uz trosku moc na tesno,..:)))

    OdpovědětVymazat
  4. ja jsem teda kupoval vetsinou za 3kcs , 12 stupnu,....

    OdpovědětVymazat
  5. Chlapi, já bych tu Josefovu snahu až nasadí těch 16mmm předem okomentoval :-))

    "Svou atmo má, byť jsou zbytečně velké přepaly. Chybou je LDR(vyhnout se už při focení, nebo ořez či retuš). Dle mě by pomohl k lepšímu ořez na střední 16:9, nebo lépe na spodní 16:9, s řešením LDR. Za zkoušku by stála i úprava v BW".

    Předem děkuji za nezablokování :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Josefe. Tohle je parádní kus. A co se týče tý syrovosti dnů, tak já si naopak připadám ve svém živlu. Možná by pomohlo odpočinout si na několik dnů od street a podívat se do lesa. (to bylo jen pro zasmání)

    OdpovědětVymazat