pátek 12. března 2021

street chorus

 "narveme do popelnic,

narveme do popelnic"



5 komentářů:

  1. No krásná vtipná fotografie. Velmi mě pobavila.


    Zrovna jsem proklikával nové fotky na DA a teď když přijdu sem tak mám radost z toho, že tu jsem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Josefe díky,
    no já tam s těmi holubi taky nezářím :DDD, ale jak jinak, aby to nebyl náhodný cvak, navíc když jsem si ještě zapnul sekvenční snímání :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez sekvenčního snímání vůbec nevycházet z domu :-) To je něco jako respirátor v tom smyslu :-))

      Tvoji holoubci jsou úkrokem k pobavení který si můžeš s ohledem na svoji tvorbu (na její obvyklou kvalitu) prostě občas dovolit.

      Naopak dvě houpačky do čtverce jsou kalibrem pádu na hubu jak co se tvorby týká, tak co se týká komentování. A nemám z té hrůzy na kterou se tam už jen kývá vůbec žádnou radost. Dokonce ani škodolibost...a to už je až na pováženou.





      Vymazat
  3. tedy já jsem cvakal hlavně kvůli tomu protisvětlu, jinak by mě to nenapadlo

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle už jsem se dloóóuho nezasmála...... díky Ti za to!

    OdpovědětVymazat