pondělí 17. května 2021

sem se dívej a usmívej se

 malá reportáž

z odpadkového koše







4 komentáře:

  1. Nic tak mile, úsměvně a roztomilého jsem v sérii snímků už dlouho neviděl :-))

    Z toho musíš mít radost a jen to potvrzuje požehnání toho stavu stále fotopohotovosti :-)


    O BW samotném psát ódy nebudu...to určitě každý vidí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Josefe "fotopohotovost" ještě vyhodila zobákem prázdný kelímek od kávy..to nemám :(((
      Nepopírám, že při té bídě na ulici radost mám :)))

      Vymazat
  2. K tomu můžu dodat jen to, že je to skvělá série. Tiše závidím.

    OdpovědětVymazat
  3. Josefe, zdravím, co napsal JJ zcela podepisuji taktéž.; BW excelentní.
    Moc rád jsem se zastavil.

    P.S.: mám takové tušení, že jsi již / a myslím , že Pavel a Vlčák rovněž / zcela rezignoval na publikování na DA, což mě velmi mrzí, byly to často chvilky potěšení a nejen fotografické, ale i lidské, zvaž to ještě, rád bych vás tam všechny vídal. Já jsem poslední roky až fotograficky impotentní, ale přece jen bych se rád vrátil a těšil se na snímky, co potěší. A to Ty umíš a kluci taky. Měj se a budu se opravdu těšit. Pavel Fakír Hruška

    OdpovědětVymazat