pondělí 2. srpna 2021

Specialized

 "Nebuď líný a dojdi si ty cigarety

koupit sám! "

Kdo z nás zkušených v manželství,

by to už mnohokrát neslyšel.

Pro nekuřáky se jistě vhodná záminka najde.

"Proč si prosím tě, bereš ten foťák? To myslíš,

že jedeš na dovolenou, vždyť přejdeš jen ulici."

Ta naše ulice je velmi ojedinělá, to ona neví.

Málokdy mě nechá ve štychu.

Jen já jsem většinou líný přeřadit z té pohodlné

 32mm/43/ na 16mm/24/

Tentokrát jsem přeřadil a v uších mi zněla

slova Roberta Capy spíš než manželky.

"Nejsou-li tvoje fotografie dost dobré,

nebyl jsi dost blízko"

Cigarety mám taky

a to bylo řečí.





1 komentář:

  1. Došla mě baterka v té mé elektrické ekologicky nezávadné cigaretě. Musíš ji hned u Alzáka objednat. Dáme jídlo ji s pizzou přivezou skoro hned a je tím pádem v ceně.

    To nejde? :-))

    Na té první fotce krytý nedostatečně je náš Předseda vlády, to mě nevymluvíš :-))
    Zřejmě někde maká po nocích na vedlejšák a teď se běží přestrojit...a hurá za Zemanem podrazit Koudelku... v hlavním pracovním poměru ANO :-)

    K té třetí "Koukej to ty vole rychle najít nebo půjdu příště sama."

    Prostřední fotku ke komentování nechám Kenafovi...ten je na drby z huby odborník ...

    OdpovědětVymazat