čtvrtek 14. října 2021

něco málo...

 o psech



5 komentářů:

  1. Tohle je pro mě dost svízel udržet v mezích pocitů...

    Moje psice totiž neunikla šedému zákalu. Všemu a každému unikla...nakonec ji dostala tahle šedivost.

    Oběma už nám zůstal dobrý rozhled jen do dáli...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a i kdybys Jí oči zavázal, tak Tě pozná mezi všemi

      Vymazat
    2. Pozná. Jen když se vracím od holiče trnu jestli mě pustí domů :-)

      Vymazat
  2. Tak to je mi líto,
    snad ti psi si tak neberou, jako my lidé

    OdpovědětVymazat
  3. Zaskočilo mě to. Člověk se zase o něco víc dívá zpátky. O rok, dva, pět...deset. Hlavou jdou obrázky z těch pohledů zpátky a zase okus víc si přestává dělat iluze o tom co bude za rok, dva, pět...deset...

    A ano, pes víc spoléhá než na zrak na čich a sluch. A po fyzické stránce je ona i teď 100%

    OdpovědětVymazat